Aan : Bestuur en voorzitters van de commissies

Betreft : Publiceren en inschrijven voor club activiteiten.

Beste clubgenoten,

De dagen worden al langer, de corona pandemie loopt op zijn einde (hopen we).

We kijken uit naar een zomer waarin we weer volop activiteiten met de vereniging kunnen plannen.

Zoals afgesproken is de website www.wsvdezandmeren.nl en de Zandflits het medium om de leden te informeren over de activiteiten in de club. Omdat niet iedereen op de hoogte is van de mogelijkheden in e-Captain wil ik ze hier nog even doornemen.

De aankondiging van activiteiten, tochten, feesten en andere bijeenkomsten kunnen wij als communicatie commissie op ons nemen. Als jullie de aankondigingen naar de redactie mailen, dan zetten wij ze op de website, nemen ze op in de Zandflits of we sturen een extra Zandflits rond.

We kunnen een inschrijfformulier maken waarop alle door jullie benodigde gegevens kunnen worden ingevuld. Dit formulier kunnen we op de website plaatsen bij de aankondiging of bij de agenda. Maar het formulier kan ook via de mailing opgehaald worden.

Als iemand zich ingeschreven heeft dan krijg je een mailtje van de inschrijving met alle gevraagde gegevens en automatisch kan de inschrijver een bevestiging krijgen.

Er kan  een overzicht  van alle deelnemers in excel formaat aangemaakt worden..

Als er maar een beperkt aantal deelnemers mee mogen doen, dan kan er ook een wachtlijst worden gemaakt.

Kortom er zijn veel mogelijkheden om het administratieve deel van een activiteit te vereenvoudigen. We horen graag hoe wij jullie hiermee kunnen helpen.

Deze mail kun je ook teruglezen op de website onder https://www.wsvdezandmeren.nl/bericht-voor-bestuur-en-commissies# als voorbeeld, maar hier staan ook twee proefformulieren zodat je zelf kunt zien hoe het werkt.

Namens de communicatie commissie.

Rein Mutsaars

Formulier niet toegankelijk