Bezoek door groepen.

Wij vinden het heel leuk als u met een groep boten van uw watersportvereniging in onze jachthaven komt overnachten. Ondanks dat we een kleine haven hebben met een beperkt aantal ligplaatsen doen we er alles aan om het mogelijk te maken dat u met een groep komt overnachten.

Als u minstens een maand van tevoren contact opneemt met onze havenmeester, dan kijken wij of er voldoende plek is in onze haven voor uw boten. Geeft u dan de volgende gegevens door:

• naam en contactgegevens contactpersoon van uw vereniging;
  • het aantal boten dat we van uw vereniging kunnen verwachten;
  • alle lengte- en breedtematen van de boten die komen;
  • alle namen van de boten die komen;

Na ontvangst van alle benodigde informatie en nadat we hebben vastgesteld dat we voldoende plaatsen ter beschikking hebben zullen wij u een gebruikersovereenkomst toesturen met daarin de afspraken om e.e.a. goed te laten verlopen. Mochten we niet voldoende plaatsen ter beschikking hebben dan stellen we u zo snel mogelijk daarvan op de hoogte.

vlag-transparant