Gastenboek wsv De Zandmeren

Geplaatst door:  Ed en Monique Vlieg
  Datum:  24 jul 2023 13:17

Afgelopen weekend met 3 schepen uit Grave te gast geweest tijdens het 'Passantenweekend' in jullie schitterende en vooral gezellige haven ter ere van jullie 50-jarige bestaan. Wat een vriendelijkheid en gezelligheid! Alles was tot in de perfectie verzorgd. Wij hebben ons verwend gevoeld! Het was top en wij komen graag terug (ook zonder jubileumfeest).

Geplaatst door:  Petra Jansen
  Datum:  20 aug 2022 13:50

Wat een fijne haven.We werden verwelkomt door de havenmeester.Hij hielp ons ook met het aanleggen van de boot.Daarna werden we uitgenodigd voor een bakkie koffie.Het sanitair was er prima.Ook s,avonds was het er erg gezellig met de andere passanten.Een reden om nog eens terug te gaan. Hertog Jan en Ingrid bedankt voor de gezelligheid.

Geplaatst door:  Janneke Willems
  Datum:  18 aug 2022 21:03

Gezellige haven, goed ontvangen met lekker bakkie koffie. Goed sanitair en gezellig clubhuis.

Geplaatst door:  Angela Jansen
  Datum:  18 aug 2022 15:12

Een hele leuke gezellige jachthaven. We werden persoonlijk door de havenmeester binnengeloodst en verwelkomt met een lekker bakje koffie met een koekje. Iedereen is daar super vriendelijk en het sanitair is heel schoon. Moet je naar het dorp, dan kan je een fiets lenen. En de avonden zijn gezellig met andere passanten en leden van de WSV. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de goede zorgen HendrikJan en Ingrid

Geplaatst door:  Frank
  Datum:  03 aug 2022 01:06

Als voorzitter van deze geweldige vereniging kan ik niet anders dan onze haven aan te bevelen aan passanten. Het is een gezellige haven op een unieke lokatie.

Geplaatst door:  Rein
  Datum:  10 jun 2022 10:15

Beste gasten van wsv De Zandmeren, graag lezen wij hier hoe uw verblijf in onze jachthaven u is bevallen.

Bericht toevoegen
(dit veld is alleen zichtbaar voor beheerders)

Beveiligingscode Beveiligingscode