20230214-kop

Programma voor Passantenweekend

Datum: 21 t/m 23 juli,2023

Locatie: Haven- en Clubhuis W.S.V. de Zandmeren

Een gezellig weekend ”met elkaar”

• De opzet van dit weekend is dat we met elkaar er een paar gezellige ”passanten dagen” van gaan maken, waarbij de leden van de WSV en onze passanten in een ontspannen en feestelijke setting een gezellige tijd hebben.
  • De jubilerende WSV de Zandmeren (viert dit jaar haar 50 jarige bestaan) heeft voor u het volgende in petto:
  • Op alle dagen is er een, voor iedereen, gratis kopje koffie/thee in ons clubhuis.
  • `s morgens om 10:30 uur en `s middags om 14:30 uur.
  • Bij ”droog weer” en voldoende belangstelling zorgt onze havenmeester dat rond 18:00 uur de BBQ op temperatuur is.
  • Het lekkers op de BBQ neemt iedereen zelf mee…….. Voor wie nog even een boodschap moet doen staan er fietsen voor u klaar.
  • Voor de liefhebbers is onze Jeu de Boules baan het hele weekend beschikbaar en er staat een Cupp spel ter beschikking, voor ouderwets plezier op ons mooie grote grasveld.

Vrijdag 21 juli:

Ontvangst in de haven en het clubhuis of, bij mooi weer, op ons terras
Rond 18:00 uur brand onze BBQ.
Ons clubhuis is open tot 00:30 uur.

Zaterdag 22 juli:

• Wij zorgen voor een lekker eitje(gebakken of gekookt) een glaasje jus d’orange en een kopje koffie of thee. Uw ontbijt en het bestek graag zelf vanaf de boot meenemen.
  • Om 10:30 uur is er voor een ieder weer een lekker kopje koffie met ”wat lekkers”.
  • Daarna is het misschien een idee om met een aantal wandelaars een ”rondje Zandmeren” te lopen…..
  • Om 14:30 uur is het weer ”koffietijd”
  • Vanaf 18:00 uur brand onze BBQ weer.
  • Vanaf 20:30 uur maken we er in ons clubhuis een gezellige Hollandse avond van; met Hollandse muziek!
  • Clubhuis sluit om 00:30 uur.

Zondag 23 juli:

• Vanaf 09:00 uur tot 10:00 is er voor de liefhebbers de mogelijkheid om in ons clubhuis (of bij mooi zomerweer op ons terras) gezamenlijk te ontbijten. Wij zorgen voor een lekker eitje(gebakken of gekookt) glaasje jus d’orange en een kopje koffie of thee. Uw ontbijt en het bestek graag zelf vanaf de boot meenemen.
  • Op zondagmiddag zwaaien we de ”vertrekkers” met z’n allen uit……….
  • Niemand hoeft natuurlijk te vertrekken maar vanaf dat moment gaan we weer over op onze ”normale zomerschema”.

Vooraf aanmelden voor dit weekend is gewenst, dit kan middels  Inschrijven Passanten weekend

De jubileumcommisie en de barcommissie van WSV de Zandmeren wensen u allen een heel gezellig weekend toe!

PS: Tijdens dit weekend gelden de normale passanten tarieven conform opgave op onze site.

Formulier niet toegankelijk
vlag-transparant

Contact gegevens

Voorzitter : Frank Hagemans

Tel 06-54272534

voorzitter@wsvdezandmeren.nl

Secretaris : Mark Busman

Tel 06 22208114

siraterces.[antispam].@wsvdezandmeren.nl

Bank : NL 24 RABO 0153 4024 07 tnv. WSV de Zandmeren.

Jachthaven

waterkrt