20230214-kop

DeZandmerenLogo

Iets verloren? Wij helpen graag!

Veel mensen verliezen spullen op het land of in het water, die emotioneel van onschatbare waarde zijn. Wij van vrijwilligers stichting www.gevonden-verloren.nl kunnen helpen deze dierbare items weer terug te vinden. Wij helpen mensen vanuit voldoening en inspiratie, niets is mooier als iemand helpen en gelukkig maken.

Onze service is kosteloos, wij rekenen alleen kilometervergoeding van huis naar locatie en terug. Mocht er in water gezocht moeten worden rekenen wij €25 schoonmaak/onderhoud vergoeding dit is inclusief duiken. Prijs altijd op voorhand bekend voor er een vrijwilliger naar locatie komt.

Met 45 vrijwilligers door het hele land is er altijd wel een vrijwilliger in de buurt te vinden die kan helpen met onze vrijwillige metaaldetector zoek/vind service, samen vonden we al meer dan 5000 items terug  in de afgelopen 6 jaar. Ons slagingspercentage is boven de 95%

Met deze linktree heeft u al onze kanalen in één opslag bij de hand:
Wij  zoeken naar dierbaar verloren items, al onze vrijwilligers zijn in het bezit van een VOG en diverse van onze vrijwilligers hebben trainingen gehad hoe om te gaan met bijv. explosieven en zijn getraind in bescherming van de archeologie op land en onderwater.

Heeft u vragen over wie we zijn, wat we doen en hoe we u kunnen helpen neem contact met ons op.
ofni.[antispam].@gevonden-verloren.nl Tel : 0629067470

Iets verloren geen nood  www.gevonden-verloren.nl  staat voor u en uw klanten klaar.

Inloggen

Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?

Contact gegevens

Voorzitter : Frank Hagemans

Tel 06-54272534

voorzitter@wsvdezandmeren.nl

Secretaris : Mark Busman

Tel 06 22208114

siraterces.[antispam].@wsvdezandmeren.nl

Bank : NL 24 RABO 0153 4024 07 tnv. WSV de Zandmeren.

Jachthaven

waterkrt